10 תשובות
הישג יפה מאד
זה טוב
זה לא נחשב "הרבה" במובן קיצוני
כן זה דווקא השיג ממש יפה
זה סבבה, לא הרבה ולא קצת זה יוצא 4 קילו בחודש ..
שואל השאלה:
7 קילו בחודש וקילו אחד בחודש השני
אנונימית
שואל השאלה:
כן ברור^^
אנונימית
וואו כל הכבוד אבל תדאגי לעשות את זה בדרך בריאה ונכונה❤
זה המון
מקווה שבדרך בריאה