התחברות הרשמה

לרדת שבע קילו ב3 חודשים זה הרבה?

לא הייתי שמנה לפני זה, רק ממוצעת
27 ביוני 2019, 14:10
ירידה במשקלדיאטת כסאחבטן    
6 תשובות
לא , זה מעולה
אנונימית
כן זה ממש מכובד:)
A
Alin~
כן כל הכבוד (:
H
Hola soy dora
זה הרבה זמן
כל הכבוד אבל אפשר גם אפילו יותר
D
Dont try
כל הכבוד לך וואו. הלוואי עליי
אנונימית
לא
זה סביר
אנונימית
באותו הנושא:
בת 13 במאי 14 1.65 שוקלת 60 אני יכולה לרדת ב4 חודשים 20 קילו?
אפשר לרדת 9 קילו ב 3 חודשים?
זה הגיוני לרדת 11 קילו בשלושה חודשים מינוס ?
הגיוני לרדת 30 קילו בארבעה חודשים?
אפשרי לרדת 10 קילו ב-4 חודשים?
לרדת 12 קילו ב4 וחצי חודש זה הרבה/קצת?
זה טוב לרדת 7 קילו במשך חודשים ולא עשיתי דיאטה או ספורט?
ב4 חודשים אני יוכל לרדת 15-20 קילו?
זה הגיוני לרדת 30 קילו בשלושה חודשים?
אם אני רוצה בחודש לרדת 5 קילו, כמה אני צריכה לרדת בשבוע?
אפשרי לרדת 3 קילו בחודש בלי הרבה ספורט רק דברים שאפשר לעשות בבית?