3 תשובות
לדעתי הדבר הראשון שצריך ללמוד זה קודם כל זה אותיות, (אמרת מ0) לדעת איך להגיד אותם נכון, אחרי זה איך לכתוב, ורק אז איך לדבר, זה היה הרבה יותר קל אחרי שתלמד לכתוב. וזה לא אמור להיות מאוד קשה, ספרדית שאת שפה דיי קלה❤
שואל השאלה:
את יודעת ספרדית????
כן גרתי בפרו