7 תשובות
גם בפיליפינים לא מדברים פיליפינית..
הם מדברים טאגלוג
גם בדרום אמריקה מדברים ספרדית למשל במקסיקו בקולומביה ארגנטינה ועוד מלא ארצות ביבשת הזאת דוברים ספרדית אין להם שפה משלהם
אין קשר. השפה הייתה קיימת הרבה לפני "ארץ ישראל", והרבה לפני מדינת ישראל.
כי עברית זה שפה שמשלבת בתוכה כמה שפות שונות, זו שפה עתיקה מאוד.
ובעקבות הרצון לשמר את הציונות שלנו לגבי ההיסטוריה של המדינה הוחלט לקרוא לשפה שלנו עברית.
כי אנחנו מיוחדים!
*נצנצים נצנצים*
ובפורטוגל לא מדברים פוטוגלית אלא פורטוגזית
והאתיופים לא מדברים באתיופית הם מדברים אמהרית