4 תשובות
שואל השאלה:
אני מרגיש שאני משלה את זאתי שאני איתה עכשיו
אני מרגיש שאני משלה את זאתי שאני איתה עכשיו
אנונימי
אתה עדיין לא התגברת על הקודמת כשתתגבר אז כבר המשכת האלה..
אנונימית
לדעתי כדאי לקחת פסק זמן מהנוכחית...להתקדם הלאה לזוגיות מהר כשאתה לא התגברת על הקודמת יגרום רק לרע,גם לחדשה וגם לעצמך, השוואות,מחשבות על הקודמת ואיך היא עדיפה וכו...
העיצה הכי טובה שלי לאחרי פרידה זה לקחת כמה חודשים פסק זמן ולהטביע את עצמך בלימודים/עבודה.
עובד 10/10, תתרכז בעצמך.
העיצה הכי טובה שלי לאחרי פרידה זה לקחת כמה חודשים פסק זמן ולהטביע את עצמך בלימודים/עבודה.
עובד 10/10, תתרכז בעצמך.
עצה*
אנונימית
באותו הנושא: