5 תשובות
אממ אני יודעת שבגיל שלך ההגדרות האלה ממש משנות ומשפיעות אבל שתגדלי תביני כמה זה שטויות וחנונים ושטויות כאלה זה סתם הגדרות שלא אומרות כלום כבר בכיתה יא את תראי את ההבדל ושכולם שווים ואפילו החנונים נהיים הכי מגניבים בשיכבה ככל שעולים בגיל כי הם נאמנים לעצמם קיצר את תראי את זה שתגדלי לבד אז אל תתייחסי ואפילו תמשיכי להתלבש ככה
אנונימית
שכולם טיפשים
פשוט אל תתיחסי
ילדים שמנסים לעלות את עצמכם
כשהם מורידים אחרים
שהם חושבים שאת מתלבשת כמו חנונית.
עזבי אותם זה מה שאומרים קנאים