התחברות הרשמה

פריקה- אל תטרחו להכנס ממש אני סתם מפורקת כבר.

מישהי שדי אהבתי ניצלה אותי בשביל חד פעמי. זה ריסק אותי כלכך שאני לא יודעת מה לעשות ואני לא יכולה להתקדם הלאה מזה.
אני מאבדת את כל האנשים שאני אוהבת,ליטרלי.
היו לי כלכך הרבה אנשים שאני אוהבת בחיים ואני פשוט מאבדת את כולם. משיות של ימים שלמים לשיחות של דקות לרק ריפליי באינסטגרם ואז רק הודעה ביום.
זה כלכך קשה לי ומשפיעה עליי וגורם לי לחשוב שאני לא טובה מספיר ואני פשוט יושבת ובוכה ימים שחמי וכבר אין לי כח. אני כלכך מפורקת.
המקום היחיד שאני יכולה להיות בו וטוב לי כלכך רחוק ואין לי איך להיות שם.
כבר אין לי כלום.
אני חוזרת מחר הביתה ואני יודעת שאהי אריב עם כל המשפחה שוב כי הם פשוט אוהבים לריב איתי.
אין לי כח אני פשוט רוצה רק אחד, מישהו אחד שיהיה איתי בכל החרא הזה ויחבק אותי ויגיד לי שהכל בסדר.
5 באוקטובר 2020, 22:36
פריקהכתיבהיאושבכידיכאון    
4 תשובות
היי נסיכה
את לא לבד!❤ הכל בסדר❤
מ
מּפֿגרתּ עםּ תּעוּדּות
תע"ה
ג
גיא זנטרוב
שואל השאלה:
תע"ה? מה?
אנונימית
תעה- תודה על הפרסום.
לא יודע מה הוא רוצה ממך
אנונימי
באותו הנושא:
אתם לא חייבים להכנס, זאת רק פריקה דפוקה של בנאדם דפוק
אני מפורקת
סתם פריקה, אתם לא חייבים להכנס
זאת פריקה אתם לא חייבים להכנס
איך אף אחד לא שם לב? (פריקה, אתם יכולים לא להכנס)
אני מפורקת לגמרי מההפרעה אכילה שלי אני ממש שבורה אפשר חיזוקים :(
איך אני יכולה לחגוג יום הולדת אם אין לי חברים והמשפחה יחסית מפורקת?
אפשר לפרוק אצל מישהו? בבקשה אני מפורקת..
רבתי עכשיו עם חברה שלי ואנ פשוט מפורקת.
סתם פריקה, אתם לא חייבים להכנס.
אתם לא חייבים להכנס... סתם פריקה