6 תשובות
מצויין
כן
אנונימית
וואו איזה מוטיבציה!
לא, כמה שעות תישני 4 5 ?
קומי ב10 ותעשי הליכה
קומי ב10 ותעשי הליכה
שואל השאלה:
אני מעדיפה מוקדם כי אני לא אוהבת שאנשים מסתכלים עליי
אני מעדיפה מוקדם כי אני לא אוהבת שאנשים מסתכלים עליי
אנונימית
שואל השאלה:
ואני גרה בישוב ובשעות האלה עוד אין אף אחד בחוץ
ואני גרה בישוב ובשעות האלה עוד אין אף אחד בחוץ
אנונימית
באותו הנושא: