6 תשובות
תשתי דברים עם קפאין, תזוזי הרבה, אל תשכבי על המיטה, תישארי עם אור פתוח
זה כבר עבר השעה הזאת
לישון יותר שעות.
לשתות קפה/קולה/תה(בקיצור כל דבר עם קופאין)
להרדם ב22 זה ממש סבבה זה יותר בריא מלהרדם בשתיים בלילה
ובנוגע לעייפות, אם את עייפה באופן חריג אולי חסרים לך ויטמינים ואת צריכה לעשות בדיקת דם
xm1
כל יום תלכי לישון ב22:00 עד שהגוף שלך יתרגל