4 תשובות
זה המון
זה לגמרי בסדר.
עדיל להתכונן לפני מאשר להגיע יומיים לפני הצו ולדפוק את הראש בקיר
זה סבבה, אני התחלתי גם חודש לפני קיבלתי 90
זה מעולה.