4 תשובות
כן ובעיני אפילו טיפה מוגזם, אבל אם את ממש לחוצה מהדפר זה בסדר כי ככל שתתכונני יותר זמן את תרגישי מוכנה יותר
חודש לפני זה ממש מוגזם
אני חושבת ששבוע לפני לתרגל קצת ביום זה אחלה
אני חושבת ששבוע לפני לתרגל קצת ביום זה אחלה
אני גם מתכוון להתכונן חודש. להגיע הכי מוכן שיש כי תזכרי שזה יכול לחסום לך תפקידים ואפילו קצונה לצערי. כן זה צהל.
אנונימי
בכלל לא. אני נערכתי לזה חודשיים מראש בקורס הכנה של מכון נעם. תירגלתי מלא סימולציות והכל, אך בסוף במבחן האמיתי... יצא לי דפר גרוע... 40. בשאר הוצאתי גבוהה מהממוצע, אך הדפר דפק אותי לכל השירות ואני חושש שיזרקו אותי לסתם משהו עלוב
אנונימי
באותו הנושא: