7 תשובות
זה לא אמיתי3> הכל בסדר
אם זה לא יוצא לך מהראש, כדאי שתפנה למבוגר.
אם זה לא יוצא לך מהראש, כדאי שתפנה למבוגר.
היה קורה לי מלא פעמים פעם הייתי חייב לעשות כל תנועה שעשיתי עם יד ימין לעשות גם עם שמאל ולהפך כדי לשמור על שוויון אני מניח? אשמח לשמוע על זה בפרטי ואולי גם לעזור אם אפשר
אולי יש לך ocd? לך לאבחן את זה.
אולי תנסה לחשוב על זה ככה שאולי זה רק הכל בראש שלך ושום דבר לא באמת יקרה וזה סתם הקולות בראש שלך וזה לא שיש מישהו לידך שאומר דבר כזה ותנסה לא לדרוך למקומות כי תחשוב שזה יביך אותך בפןמבי וככה תנסה
אולי תנסה לחשוב על זה ככה שאולי זה רק הכל בראש שלך ושום דבר לא באמת יקרה וזה סתם הקולות בראש שלך וזה לא שיש מישהו לידך שאומר דבר כזה ותנסה לא לדרוך למקומות כי תחשוב שזה יביך אותך בפןמבי וככה תנסה
שואל השאלה:
לפני כמה ימים הצלחתי לדבר עם עצמי שזה סתם וזה בכלל לא אמיתי והרגשתי ככ טוב אני מת לשלוט על זה זה הורס לי את החיים!
לפני כמה ימים הצלחתי לדבר עם עצמי שזה סתם וזה בכלל לא אמיתי והרגשתי ככ טוב אני מת לשלוט על זה זה הורס לי את החיים!
אנונימי
תחשוב על זה שהראש שלך מאיים על עצמו לא שיש באמת מישהו שמאיים עלייך מאחוריך תנסה כמה שיותר להעסיק את עצמך אולי תנסה ללעוס מסטיק ולשכוח מזה תתחבר שנייה לטלפון תקרא הודעה
לא חושבת שזה אמיתי למרות שאני תמיד חושבת שצריך לסמוך על תחושות בטן
אולי זה ocd (נשמע ככה ממש). ממליצה לך לפנות לעזרה מקצועית יש טיפולים ממש טובים (אני עברתי אחד כזה ועכשיו המצב הרבה יותר טוב). מוזמן לפנות אליי בפרטי :)
באותו הנושא: