התחברות
הרשמה
אני בקטע של מישהו ואני מפחדת להגיד לו את זה
1 באוקטובר 2020, 22:11
רמזים
התאהבות
קראש
3 תשובות
אוקיי בהצלחה
L
L@li
בואי לפרטי
א
אתם יכולים לקרוא לי ג'ינורה
תגידי, מה יש לך להפסיד?
ל
ליקריץ_
באותו הנושא:
זה קטע מארץ נהדרת ואני צריכה להגיד את מי מבקרים בקטע הזה ומה הביקורת הנובעת ממנו?
שאלה לגברים - איך לא לפגוע בכם? יש לי קטע עם מישהו ואני מפחדת לעשות או להגיד משהו שיפגע בו (חוץ מבגידה כי זה ברור)
אני לא בטוח שהיא דלוקה עליי ואני בקטע שלה ואני יודע שהיא אוהבת בנים שלא שמים עליה להגיד לה שאני בקטע שלה?
אני בקטע של מישהו להגיד לו את זה או שזה ילחיץ אותו?
מישהו הציע לי ואני לא בקטע, איך להגיד לו שאני לא רוצה מבלי לפגוע בו?
אם מישהו אומר לי שהוא בקטע שלי זה בסדר להגיד לו שאני בקטע שלי מישהו אחר...?
אני בקטע עם מישהו ואנחנו כנראה נפגשים עוד מעט בבית שלי, מה להגיד לאמא שלי?
אני עומדת להיפגש עכשיו עם מישהו שאני בקטע שלו ואני כל כך לחוצה אני מפחדת שיהיה מביך ואני מפחדת שהוא ינשק אותי
יש מישהו שהייתי איתו בקטע וזה נגמר לא טוב בנינו,ועכשיו אני בקטע עם חבר טוב שלו ואני מפחדת שהקודם יספר עליי דברים רעים
אני בקטע פה עם מישהו ואני סוג של בוגדת בו עם עוד כמה בנים מכאן, ואני מפחדת שהוא יגלה על זה. מה עושים?
איך להוציא מישהו מדיכאון יותק בקטע של מה להגיד לו?