4 תשובות
אני בתור בן אומר לך שהוא רוצה לדעת את האמת מאשר שתרחמי עליו
אני מאוהב במישהי ולא יודע איך לשאול מה היא מרגישה כלפיי ומאוד הייתי רוצה שהיא תגיד לי גם אם היא לא אוהבת
אז פשוט תגידי לו
אני מאוהב במישהי ולא יודע איך לשאול מה היא מרגישה כלפיי ומאוד הייתי רוצה שהיא תגיד לי גם אם היא לא אוהבת
אז פשוט תגידי לו
אנונימי
כם
זה בסדר פשוט אאוץ' רציני כזה...
את יכולה להגיד שהלב שלך כבר שייך למישהו אחר...
את יכולה להגיד שהלב שלך כבר שייך למישהו אחר...
כן. זה מה שאת מרגישה, את לא צריכה להרגיש רע עם זה. פשוט תנסחי את זה באופן שיפגע בו כמה שפחות
באותו הנושא: