4 תשובות
אתם עדיין לא זוג זכותך
מה
דברי עם מי שבא לך למה שזה יהיה אכפת לו
תפסיקי לבגוד ולשמש אנשים מה זה פאקינג עוזר לך בחיים.
דבר ראשון זה לא נקרא בגידה כי אמרת שזה קטע אתם לא חברים לא כלום זה רק קטע ודבר שני אל תשחקי ברגשות זה פוגע באנשים ויכול לעשות רק רע את לא יודעת אם לבנים האלה יש רגש אליך אז תפסיקי עם זה כי זה יעשה גם לך רע בסוף