3 תשובות
שואל השאלה:
זה הקטע, שיש לי מסה, אני עושה איזה 50 כפיפות בטן, וסביבות ה100 שכיבות סמיכה ובכללי בכל הגוף יש לי די הרבה מסה(אם זה אומר לך משהו הbmi שלי זה איזה 22)
זה הקטע, שיש לי מסה, אני עושה איזה 50 כפיפות בטן, וסביבות ה100 שכיבות סמיכה ובכללי בכל הגוף יש לי די הרבה מסה(אם זה אומר לך משהו הbmi שלי זה איזה 22)
אנונימי
שואל השאלה:
גם כאילו חברים שלי אומרים לי שאני נראה טוב, יש לי ידיים וחזה רק בבטן זה לא ברור
גם כאילו חברים שלי אומרים לי שאני נראה טוב, יש לי ידיים וחזה רק בבטן זה לא ברור
אנונימי
יכול להיות שזה גנטיקה
12 אחוז שומן זה מעולה ועם יש לך מסת שריר כמו שאתה אומר אז זה כניראה גנטיקה
12 אחוז שומן זה מעולה ועם יש לך מסת שריר כמו שאתה אומר אז זה כניראה גנטיקה
באותו הנושא: