11 תשובות
סיבה מספר 1: למה להתחיל בכלל?
אנונימי
החיים שלך עוד לפניך, עזבי את העבר, תעזבי אותו עם כמה שקשה.
את כל כך יפה, האופי שלך, גם אם את לא אוהבת תמיד יש דרך לשנות למתי שאת מרגישה הכי את.
החיים שלך בעתיד יהיו כל כך יפים, תדמייני את עצמך עם בעל, ילדים..שאת בעצמך תביאי לעולם.
אהבה, מוזיקה.
כישרון, אני בטוחה שיש לך! וגם אם לא מצאת , תמיד תוכלי למצוא אותו.
יש לך עתיד, אני יודעת.
והיי, אני אשמח להכיר אותך, את מוזמנת לפנות אלי בפרטי!
את כל כך יפה, האופי שלך, גם אם את לא אוהבת תמיד יש דרך לשנות למתי שאת מרגישה הכי את.
החיים שלך בעתיד יהיו כל כך יפים, תדמייני את עצמך עם בעל, ילדים..שאת בעצמך תביאי לעולם.
אהבה, מוזיקה.
כישרון, אני בטוחה שיש לך! וגם אם לא מצאת , תמיד תוכלי למצוא אותו.
יש לך עתיד, אני יודעת.
והיי, אני אשמח להכיר אותך, את מוזמנת לפנות אלי בפרטי!
אני ממליץ לך ללכת לפסיכולוג במקום לשאול פה אנשים לא בטוח שמומחים בנושא הזה.
שואל השאלה:
אני לא מקבל מחזור מוריד
הייתי בטיפולים כבר כמה פעמים וזה לא עזר לי כי לא הצלחתי להפתח לפסיכולוגית ולספר לה מה שאני באמת חווה
אני לא מקבל מחזור מוריד
הייתי בטיפולים כבר כמה פעמים וזה לא עזר לי כי לא הצלחתי להפתח לפסיכולוגית ולספר לה מה שאני באמת חווה
אנונימית
אני כל כך אשמח אם באמת תפני אליי^
כי אם תקחי אחריות על החיים תתחילי להנות מהם
לא פייר לנפש התאומה שלך לא? אולי זה אני ואולי זה כל אחד אחר
אנונימית
לגבי מה שאמרת על הפסיכולוגית וזה שלא הצלחת להיפתח אליה- יש אנשים אחרים שאת כן מצליחה להיפתח אליהם? יש אולי תחום נניח שאת אוהבת שיכול לעזור לך להיפתח? יש היום המון סוגים של טיפולים.. אני יודעת שלי עוזר בטיפול נניח לפעמים לכתוב את המחשבות שלי ולהקריא מהדף או לתת לפסיכולוגית לקרוא, אני יודעת שיש גם תרפיה באומנות ומוזיקה ותיאטרון שלפעמים עוזרת לאנשים להתבטא דרך האומנות וככה להיפתח, אני יודעת שיש גם טיפול דרך ספורט.. משהו מזה נשמע לך שיכול לעזור לך לבטא את מה שאת מרגישה ולקבל את העזרה שאת צריכה?
תחשבי על המשפחה שלך מה הם ירגישו?
החיים שלך עוד לפנייך אל תסתכלי על העבר אלא על העתיד תדמייני את עצמך מגשימה חלומות בית, בעל וילדים חיים מאושרים שיכולים להיות לך.
לא חבל להרוס את כל זה? את חזקה ואת יכולה להתמודד עם הכל.
התאבדות זה פיתרון ניצחי לבעיה זמנית.
מוזמנת לפנות אלי בפרטי :) אני יודעת שזה קשה להיפתח אבל תנסי
החיים שלך עוד לפנייך אל תסתכלי על העבר אלא על העתיד תדמייני את עצמך מגשימה חלומות בית, בעל וילדים חיים מאושרים שיכולים להיות לך.
לא חבל להרוס את כל זה? את חזקה ואת יכולה להתמודד עם הכל.
התאבדות זה פיתרון ניצחי לבעיה זמנית.
מוזמנת לפנות אלי בפרטי :) אני יודעת שזה קשה להיפתח אבל תנסי
אף אחד לא בוחר להיות אובדני... לכי לפסיכולוג ולפסיכיאטר. תדברי איתם ותקבלי טיפול שיעזור לך. הכל יהיה בסדר
אנונימית יקרה
המשפט הקצר שכתבת אוצר בתוכו כל כך הרבה כאב וצער.. כאילו את נמצאת על סף תהום, עומדת להתמוטט, ומחפשת איזשהו חוט הצלה הכי קטן שתוכלי לאחוז בו כדי לא לקרוס לחלוטין.. אבל למרות הייאוש והתסכול שהמשפט הזה מגלם בתוכו, הוא גם מראה שאת פתוחה לשינוי ולא רוצה להישאר עם התחושות השליליות האלו שסוגרות עלייך, אלא שאת מייחלת למצוא את הדרך להיפטר מהן ולחיות חיים טובים..
כתבת בתגובות שכבר ניסית לפנות לעזרה מקצועית אבל לא הצלחת להיפתח.. אני רוצה להזמין אותך לצ'אט של עמותת סה"ר, בו תוכלי לדבר עם אחד המתנדבים באופן אנונימי לחלוטין, לשתף במה שעובר עלייך ולפרוק את שעל לבך.. ייתכן שזה שתהיי באנונימיות מוחלטת יקל עלייך ויעזור לך להיפתח..
נשמח להיות לך לאוזן קשבת, הקישור לצ'אט מצורף למטה..
שולחת חיבוק,
מתנדבת סה"ר
המשפט הקצר שכתבת אוצר בתוכו כל כך הרבה כאב וצער.. כאילו את נמצאת על סף תהום, עומדת להתמוטט, ומחפשת איזשהו חוט הצלה הכי קטן שתוכלי לאחוז בו כדי לא לקרוס לחלוטין.. אבל למרות הייאוש והתסכול שהמשפט הזה מגלם בתוכו, הוא גם מראה שאת פתוחה לשינוי ולא רוצה להישאר עם התחושות השליליות האלו שסוגרות עלייך, אלא שאת מייחלת למצוא את הדרך להיפטר מהן ולחיות חיים טובים..
כתבת בתגובות שכבר ניסית לפנות לעזרה מקצועית אבל לא הצלחת להיפתח.. אני רוצה להזמין אותך לצ'אט של עמותת סה"ר, בו תוכלי לדבר עם אחד המתנדבים באופן אנונימי לחלוטין, לשתף במה שעובר עלייך ולפרוק את שעל לבך.. ייתכן שזה שתהיי באנונימיות מוחלטת יקל עלייך ויעזור לך להיפתח..
נשמח להיות לך לאוזן קשבת, הקישור לצ'אט מצורף למטה..
שולחת חיבוק,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: