6 תשובות
טיפה..
הסדרה שיעממה אותי.
אנונימי
עצוב
אבל היא יפה
ממש לא , אין לי מושג איך אבל אני כלכך שמחה אחרי שראיתי את הסדרה הזאת וזה גרם לי להרגיש כלכך טוב עם עצמי ולחייך יותר .
אני יודעת שזאת סדרה די אובדנית אבל זאת סדרה מדהימה
.xo
שואל השאלה:
כאילו יודעים מהתחלה שהיא מתה אז מה הפואנטה זה סתם עצוב
העונה הראשונה ממש טובה
העונה השנייה ממש לא