6 תשובות
טיפה..
הסדרה שיעממה אותי.
אנונימי
עצוב
אבל היא יפה
אבל היא יפה
ממש לא , אין לי מושג איך אבל אני כלכך שמחה אחרי שראיתי את הסדרה הזאת וזה גרם לי להרגיש כלכך טוב עם עצמי ולחייך יותר .
אני יודעת שזאת סדרה די אובדנית אבל זאת סדרה מדהימה
אני יודעת שזאת סדרה די אובדנית אבל זאת סדרה מדהימה
שואל השאלה:
כאילו יודעים מהתחלה שהיא מתה אז מה הפואנטה זה סתם עצוב
כאילו יודעים מהתחלה שהיא מתה אז מה הפואנטה זה סתם עצוב
העונה הראשונה ממש טובה
העונה השנייה ממש לא
העונה השנייה ממש לא