14 תשובות
כי לא מצאת את עצמך
אנונימי
למצוא משמעות לחיים, תחביבים לגלות דברים חדשים
זה לפחות מה שעזר לי לצאת מהלופ הזה
זה לפחות מה שעזר לי לצאת מהלופ הזה
שואל השאלה:
לפי הרעיון אבא שלי התאבד... זה קשור?
לפי הרעיון אבא שלי התאבד... זה קשור?
אנונימית
שואל השאלה:
לפי הרעיון... כאילו סיבת המוות היא התאבדות.. אבל אמא שלי אומרת שהיא חושבת שהרגו אותו...
לפי הרעיון... כאילו סיבת המוות היא התאבדות.. אבל אמא שלי אומרת שהיא חושבת שהרגו אותו...
אנונימית
כי לא רוצה לספר לך ?
אנונימית
שואל השאלה:
זה היה לפני מלא מלא מלא זמן... הייתי בת איזה שנה או שנתיים
זה היה לפני מלא מלא מלא זמן... הייתי בת איזה שנה או שנתיים
אנונימית
שואל השאלה:
זה יוצא בערך 15-14 שנים
זה יוצא בערך 15-14 שנים
אנונימית
אולי תלכי לטיפול קבוצתי או משהו למה הוא התאבד ?
אנונימית
שואל השאלה:
לפי מה שאני יודעת הוא התאבד כי אמא שלי נפרדה ממנו טובה לארץ אחרת (ישראל)
לפי מה שאני יודעת הוא התאבד כי אמא שלי נפרדה ממנו טובה לארץ אחרת (ישראל)
אנונימית
אולי הוא היה חרד מנטישות אולי גם את חושבת על זה
אנונימית
שואל השאלה:
האמת היא שלא... כאילו אני יודעת שאני בכל מקרה אשאר לבד כי... אח שלי מתכוון לטוס לגור במקום אחר מיד אחרי הצבא.. ולאמא שלי יש מחלה ש.. זה סוג של חיידק שברגע שהוא מתעורר יש לה פחות משנה לחיות.. והוא יכול להתעורר בכל רגע
האמת היא שלא... כאילו אני יודעת שאני בכל מקרה אשאר לבד כי... אח שלי מתכוון לטוס לגור במקום אחר מיד אחרי הצבא.. ולאמא שלי יש מחלה ש.. זה סוג של חיידק שברגע שהוא מתעורר יש לה פחות משנה לחיות.. והוא יכול להתעורר בכל רגע
אנונימית
טיפול ותמצאי חברים אם אין לך את חייבת אנשים
אנונימית
וואו! זאת שאלה קשה, באמת!
הייתי במקום הזה במשך תקופה ארוכה, לצערי.. אני מבינה אותך ממש..
אני בטיפולים כל הזמן בשנים האחרונות ויכול להיות שהגעתי לכמה מסקנות שיענו לך על השאלה, הרעיון בגדול הוא להכיר את עצמך טוב וללמוד להגן על עצמך מעצמך, ובו זמנית לחפש ולמצוא את המשמעות והתוכן בחיים היומיומיים שלך כי זה מה שימלא אותך ויתפוס את כל המקום בחיים שלך עד שהאובדנות תתגמד וכמעט תיעלם..
את מוזמנת לפרטי, אם את רוצה, אני יכולה לפרט..
הייתי במקום הזה במשך תקופה ארוכה, לצערי.. אני מבינה אותך ממש..
אני בטיפולים כל הזמן בשנים האחרונות ויכול להיות שהגעתי לכמה מסקנות שיענו לך על השאלה, הרעיון בגדול הוא להכיר את עצמך טוב וללמוד להגן על עצמך מעצמך, ובו זמנית לחפש ולמצוא את המשמעות והתוכן בחיים היומיומיים שלך כי זה מה שימלא אותך ויתפוס את כל המקום בחיים שלך עד שהאובדנות תתגמד וכמעט תיעלם..
את מוזמנת לפרטי, אם את רוצה, אני יכולה לפרט..
שלום לך אנונימית יקרה,
אני קורא את ההודעה שלך, ואת התשובות הנוספות, והן מאוד מרגשות. אני חושב שאת בטח חיה עם דאגה גדולה בלב. אולי את מוטרדת מאוד רוב הזמן ואין לך מנוח מהשאלה האם משהו בי לא בסדר? האם האובדנות שבי תנצח בסוף? את אולי יושבת וחושבת ככה שעות ארוכות בבית, אולי מתייסרת על כך בלילה במיטה ולא מצליחה להירדם. אולי המחשבות על אבא מעציבות אותך ולא נותנות לך מנוחה? אולי מחשבות אלו גם מפריעות לך ביחסים עם חברים, אולי מקשות עלייך להתרכז בלימודים.
אבל יש בהודעה גם קול אחר שלך! זה שמספר על הדברים שהשתפרו. נראה שזה מעיד שיש לך המון עוצמה פנימית ואומץ לב גדול. כבר עשית שינוי עצום. אולי עם קצת עזרה תוכלי להמשיך להתקדם.
יקרה, אני מקווה שיש לך עם מי לדבר, עם מי להתייעץ, ממי לקבל עזרה. לא טוב להיות לבד עם שאלות כאלה.
אני מתנדב בסה"ר סיוע והקשבה ברשת. מתנדבים שלנו נמצאים באתר sahar.org.il כל ערב בין תשע לחצות. אם תרצי, אם את יכולה לשתף ולהתייעץ, אני מזמין אותך להתחבר ולהתכתב בצ'אט עם אחד המתנדבים שלנו. אנחנו כאן כדי להיות איתך. להקשיב למה שיש לך לומר. אולי אפילו נצליח לסייע. אל תישארי לבד.
מקווה לשמוע ממך.
מתנדב בסה"ר
אני קורא את ההודעה שלך, ואת התשובות הנוספות, והן מאוד מרגשות. אני חושב שאת בטח חיה עם דאגה גדולה בלב. אולי את מוטרדת מאוד רוב הזמן ואין לך מנוח מהשאלה האם משהו בי לא בסדר? האם האובדנות שבי תנצח בסוף? את אולי יושבת וחושבת ככה שעות ארוכות בבית, אולי מתייסרת על כך בלילה במיטה ולא מצליחה להירדם. אולי המחשבות על אבא מעציבות אותך ולא נותנות לך מנוחה? אולי מחשבות אלו גם מפריעות לך ביחסים עם חברים, אולי מקשות עלייך להתרכז בלימודים.
אבל יש בהודעה גם קול אחר שלך! זה שמספר על הדברים שהשתפרו. נראה שזה מעיד שיש לך המון עוצמה פנימית ואומץ לב גדול. כבר עשית שינוי עצום. אולי עם קצת עזרה תוכלי להמשיך להתקדם.
יקרה, אני מקווה שיש לך עם מי לדבר, עם מי להתייעץ, ממי לקבל עזרה. לא טוב להיות לבד עם שאלות כאלה.
אני מתנדב בסה"ר סיוע והקשבה ברשת. מתנדבים שלנו נמצאים באתר sahar.org.il כל ערב בין תשע לחצות. אם תרצי, אם את יכולה לשתף ולהתייעץ, אני מזמין אותך להתחבר ולהתכתב בצ'אט עם אחד המתנדבים שלנו. אנחנו כאן כדי להיות איתך. להקשיב למה שיש לך לומר. אולי אפילו נצליח לסייע. אל תישארי לבד.
מקווה לשמוע ממך.
מתנדב בסה"ר
באותו הנושא: