6 תשובות
לפחות ניסית..
לא :(
שנה הבאה תנסה שוב.. העיקר הכוונה
לא נורא אנחנו בני אדם
לא זה לא נחשב
לא, אבל זה בסדר
גם ככה אלוהים לא באמת קיים
הוא כןן אתאיסטיתת
אנונימית