6 תשובות
לפחות ניסית..
לא :(
שנה הבאה תנסה שוב.. העיקר הכוונה
שנה הבאה תנסה שוב.. העיקר הכוונה
לא נורא אנחנו בני אדם
לא זה לא נחשב
לא, אבל זה בסדר
גם ככה אלוהים לא באמת קיים
גם ככה אלוהים לא באמת קיים
הוא כןן אתאיסטיתת
אנונימית
באותו הנושא: