6 תשובות
כנראה כי החיים לא באמת ורודים ומושלמים
כי אנחנו לא יודעים את רוב הדברים שעוברים על האנשים האלה שהחיים שלהם "ורודים", רוב הסיכויים שהם לא טובים כמו שהם נראים לך.
כי הדשא של השכן תמיד ירוק יותר :)
גם החיים שלי לא ורודים ומושלמים אם זה משפר את הרגשתך. עדיין אני מעריכה את מה שיש לי וכדאי לך לנסות אותו דבר :)
גם החיים שלי לא ורודים ומושלמים אם זה משפר את הרגשתך. עדיין אני מעריכה את מה שיש לי וכדאי לך לנסות אותו דבר :)
שואל השאלה:
אוף):
נמאס לי להרגיש חר* עם עצמי ואז לראות אנשים אחרים מחייכים, צוחקים ונהנים ורק עני בבאסה שלי.
אוף):
נמאס לי להרגיש חר* עם עצמי ואז לראות אנשים אחרים מחייכים, צוחקים ונהנים ורק עני בבאסה שלי.
אנונימית
יש משפט שאומר "הדשא של השכן תמיד נראה ירוק יותר".
אנחנו לא באמת יכולים לדעת מה אחרים מרגישים ואיך החיים שלהם.
אני מקווה שעזרתי :)
אנחנו לא באמת יכולים לדעת מה אחרים מרגישים ואיך החיים שלהם.
אני מקווה שעזרתי :)
כי כמו שאמרת *נראים* זה שהם נראים לא אומר כלום
יש סיכוי גדול שהרבה מהאנשים שאת חושבת שיש להם חיים מושלמים בוכים בלילה במיטה או שונאים את החיים שלהם
יש סיכוי גדול שהרבה מהאנשים שאת חושבת שיש להם חיים מושלמים בוכים בלילה במיטה או שונאים את החיים שלהם
באותו הנושא: