4 תשובות
לא בהכרח
זה שיש לו חברים לא אומר שאין לו בעיות .
ממש לא בהכרח.
העשיר הוא זה ששמח בחלקו.
לפעמים, דווקא זה שיש לו הכי הרבה חברים הוא זה שהכי לא טוב לו. יכולות להיות לו עוד מיליון בעיות כמו בעיות בבית או בעיות נפשיות אבל הוא מסתיר אותן בכך שהוא מסתובב עם כולם.. ומנסה להראות שכאילו טוב לו.
יכול להיות שלמרות כל החברים שלו הוא ירגיש לבד...
לפעמים, דווקא זה שיש לו הכי הרבה חברים הוא זה שהכי לא טוב לו. יכולות להיות לו עוד מיליון בעיות כמו בעיות בבית או בעיות נפשיות אבל הוא מסתיר אותן בכך שהוא מסתובב עם כולם.. ומנסה להראות שכאילו טוב לו.
יכול להיות שלמרות כל החברים שלו הוא ירגיש לבד...
באותו הנושא: