3 תשובות
גם לי אותו הדבר אנחנו אנשים שחייבים התנגשויות בחיים בשביל שזה לא היה משעמם
תלוי באיזה יום אבל בעקרון השגרה שלי גם כזו אני מוצאת אושר בדברים קטנים ובחופשים אני הולכת
עם החברה הכי טובה שלי למקומות ייחודים ששוברים את השגרה
עם החברה הכי טובה שלי למקומות ייחודים ששוברים את השגרה
גם שלי משעממים
וואי בא לי להגיע לגיל 18
או להיות אחרי צבאא
וואי בא לי להגיע לגיל 18
או להיות אחרי צבאא
באותו הנושא: