9 תשובות
את יכולה לצום מעכשיו
אף פעם לא מאוחר
תצומי אם בא לך
תמיד יש את יום כיפור הבא
את עדיין יכולה לצום זה העיקר הכוונה
תמיד יש את שנה הבאה
שואל השאלה:
תקשיבו אני לא יודעת לא כזה רציתי לצום וידעתי שאשבר כי אני לא באמת רןצה את זה
אבל אז יש רגע קטן שאני מרגישה רע
אנונימית
לדעתי אין לך מה להרגיש רע
את יכולה לעשות חשבון נפש ולכפר על מעשייך גם בלי לצום אבל זאת דעה אישית שלי