6 תשובות
או שאת ממש יפה וכולם משתפנים
מה פתאום
יכול להיות שאת משדרת חוסר ביטחון או משהו..?
פלוט טוויסט: שואלת השאלה בת 11
אנונימית
זה שלא התחילו איתך לא אומר שאת לא יפה, זה לא קשור.
זה שאת מרגישה יפה זה מעולה, יש הרבה שלא שלמים עם עצמם כל הכבוד לך xd
כנראה הם לא מעונינים או שהם מתביישים :)
ממש לא.

1. זה תלוי במקומות שאת מסתובבת איתם.

2. זה תלוי באנשים שאת מסתובבת איתם. לפעמים מישהי מסתובבת עם קבוצה של חברים ואז פחות נעים לגשת אליה.

3. זה תלוי במה שאת משדרת.

4. היום בעידן של הרשתות החברתיות, פחות ופחות מתחילים פנים מול פנים. יותר מתחילים עם בנות במועדונים/ברים
תגידי איך קבעת דבר כזה????