8 תשובות
שואל השאלה:
בן 11*
אנונימית
כן, זה לגיטימי זה קרה לכולנו
זה בסדר גמור, תחכי שתגדלו שהוא יהיה בן 13 והכל טוב
יפה זה קרה להרבה חברים
לגיטימי לגמרי לא תמיד הבן צריך להיות הגדול יותר אבל זה נורא תלוי בהתנהגות שלו
את לא צריכה ללכת לפסיכולוג אבל קחי בחשבון שתצטרכי לחכות
זה בסדר גמור, הוא בסך הכל שנתיים מתחתייך.
מוזמנת להציע לו חברות :).
חחח הכל בסדר זה יעבור
אנונימית