5 תשובות
לא, אוכל בריא זה כדי לשמור על בריאות, כדי לשרוף שומנים בדרך הכי טובה צריך לצאת לריצות בחוץ
אתה תמות מרעב
תלוי כמה ימים תמשיכי עם זה כמה את שוקלת
לא. הקיבה שלך תרגיש שישנו מחסור באוכל וכל דבר שיכנס לך לפה אז היא תשמר אותו זאת אומרת תאגור את זה בבטן=שומנים ומותניים
אלא אם כן תעשי זאת ותשלבי את זה יחד עם פעילות גופנית מרובה
זה מעט מדיי. יורדים במשקל אבל אחר כך אם אוכלים יותר יש סיכוי להעלות הכל חזרה