5 תשובות
גם אם אתה מרגיש חסר ביטחון בנות אוהבות בנים עם ביטחון כשאתה ניגש אליהן אתה צריך להשאיר רושם טוב עם ביטחון אבל לא נרקיסיסט תנסה פעם אחת ואם לא הולך טוב זה בסדר זו זרה ברחוב לא תראה אותה שוב
1) אל תדבר על עצמך הרבה שאתה עם בחורה זה פשוט מוריד תן לה גם לדבר
2) שאתה מתחיל איתה אל תפחד
3) תחשוב שהיא חבר טוב שלך תבואו תגיד לה מה קורה ותפתח שיחה
4) תנסה להבין למי לגשת
5)תשאל אותה לאן בא ללכת בדייט
6) אל תהיה כבד תבואו פתוח
שואל השאלה:
מפחד לגשת
אנונימי
אל תפחד מקסימום היא לא בעניין או בזוגיות לא קרה כלום
ואם היא בעניין אז הרווחת
תפגין ביטחון זה תמיד מעלה אבל לא יותר מידי כי זה נראה מזוייף
להתחיל אם בחורה ברחוב זה באמת מפחיד,
תנסה להתחבר לבנות דרך מסגרות לימודים, תנועות התנדבות או דרך חברים משותפים,
וזה לא חייב להיות ישיר, אתה יכול סתם לדבר שיחות חולין ועם הזמן אם זה מתאים זה יתפתח