9 תשובות
איך מתגברים?
מבינים כמה דברים פשוטים:
1. בזמננו הרבה בנים מתחילים דרך אינסטגרם טשמינסטגרם ופייסבוק מייסבוק וכל השיט הזה... אז עצם זה שאתה ניגש לבחורה ומתחיל איתה(לא משנה איך-אבל מובן שאתה מתחיל איתה זה מעלה).
2. החיים קצרים...
זאת תאמר לך לא היום... ומחר אחרת תאמר לך כן... תחייה את זה כמו שזה
3. תזכור שבנות זה בני אדם... אנחנו גם אנשים בדיוק כמוכם חחח אז ככה שתרגיש בנוח לדבר.
4. בתור אחת שגם פחדת מדחיות...
זה עובר עם הזמן ברגע שאתה מבין שהיום אותך דחו ומתי שהוא גם אתה תידחה משהי/משהו...
5. ככל שתיגש ליותר בנות אתה תצבור יותר נסיון והמבוכה צתחיל להיעלם...
בעיקרון פשוט תזכור:"חיים פעם אחת."
שואל השאלה:
אבל הקטע הוא שזה פוגע בביטחון שלי ואני חושב שהלב שלי יישבר אם מישהי תסרב לי,למרות שאני מבין שיש מלא בחורות והכל טוב..
אנונימי
להבין שזאת לא הצעת נישואים, לא יקרה לך שום אסון ממשי אם היא תסרב.
רוב האנשים יש להם כבוד בסיסי לאחר, אתה את שלך תעשה מבלי לתפתח ציפיות גבוהות מדי. אתה רק מנסה אתה לומד אתה בתהליך וזה מה שחשוב.
בן אמה אתה?
אתה פשוט חייב לקחת בחשבון שכולם מקבלים דחיות לפעמים וזה חלק בלתי נפרד מהחיים
שואל השאלה:
אני אוטוטו 18,זה קריטי?
אנונימי
נו 18
אתה לא בן 14
שואל השאלה:
מה זה משנה לא הבנתי הגיל
זה שאני 18 זה אומר שאני צריך להתחיל עם כל אחת ושיצליח לי?
אנונימי
אבל זה מה שאני מסבירה לך ואתה לא קולט!
לא כל בחורה תגיד לך כן וזה בסדר
זה חלק מהתהליך
אתה לא יכול לצפות כל כך הרבה ציפיות גבוהות ממישהי שאתה בקושי מכיר
שואל השאלה:
את ממשיכה לא לענות לי על השאלה,מה הקשר זה ששאלת על הגיל שלי
גם אם אני אהיה בן 13 לא הבנתי מה האישייו פה
אנונימי