6 תשובות
להעז ואת תגלה שזה לא נורא
רק לצאת ולנסות ואוטומטית, מובטח שאתה תשתפר. רק ככה.
להבין שז לא סוף בעולם, וגם אם תקבל דחייה, לא ביג דיל.
הכל בסדר.
הכל בסדר.
ניסיון. ככל שיש יותר נסיון ככה יוצא יותר טוב. אם אתה לא רוצה להיות בן 50 רווק ובלי נסיון אז קום ותתליל לצבור אחד כזה
אני חושבת שאתה צריך להעז לנסות לפתח שיחה יכול להיות שבפעמים הראשונת זה לא יהיה משהו אבל עם הזמן אתה תשתפר
תזכור שכולנו בני אדם, וגם אם קרה /קורה איזה פדיחה אנחנו לא נושכות
באותו הנושא: