16 תשובות
זה בנגישות
זה רק להחליף מסך לדעתי
לא זוכר/ת איך קוראים להגדרה שם אז אני לא יודע/ת איך לעזור
כנראה שהשתנו לך ההגדרות של הנגישות, תיכנסי להגדרות-נגישות ואז תבטלי את מה שפועל.
כבר אין לי גלקסי, אבל גם לי זה קרה. אני לא ממש זוכרת אבל תנסי באפשרויות למעלה (איפה שה-wifi) יש אפשרות "נגישות" או משהו כזה. אם אין שם, תחפשי בהגדרות.
שואל השאלה:
^^ איזה מסך אני אומרת לך שהטלפון עובד רק מאוד איטי והוא לא מגיב למגע חלק במסך
^^ איזה מסך אני אומרת לך שהטלפון עובד רק מאוד איטי והוא לא מגיב למגע חלק במסך
בדקתי קוראים לזה talkback
בנגישות
שואל השאלה:
^^^^ לא
^^^^ לא
אצלי בשביל לכבות צריך ללחוץ ארוך על 2 לחצני הווליום
שואל השאלה:
^^^^^^^ איך קוראים לזה בעברית?
^^^^^^^ איך קוראים לזה בעברית?
שואל השאלה:
מה עושים עם ה talkbake
מה עושים עם ה talkbake
לא יודע/ת אבל תסתכלי מה מופעל בהגדרות של הנגישות
שואל השאלה:
מצאתי אבל מה עושים עם זה
מצאתי אבל מה עושים עם זה
מכבים את זה
שואל השאלה:
זה לא היה דלוק מההתחלה
זה לא היה דלוק מההתחלה
באותו הנושא: