7 תשובות
שואל השאלה:
המסך לא נכבה לי רק שאני מכבה אותו לחולטין
המסך לא נכבה לי רק שאני מכבה אותו לחולטין
אנונימי
בהגדרות
שואל השאלה:
זה לא קשור להגדרות ^
זה לא קשור להגדרות ^
אנונימי
כן אני מכיר את זה וזה בהגדרות...
שואל השאלה:
איפה בהגדרות^
איפה בהגדרות^
אנונימי
אם לא הסתדרת עדיין בוא לפרטי
באותו הנושא: