5 תשובות
תתקלחי או שתשתי משהו חם ואז ישר תשני
לילה טוב, לעזוב הפלאפון זה לא בריא לך
פשוט תעצמי עיניים
תעצמי עיניים תסגרי את האור בחדר לילה טוב
תשמעי מוזיקה מרגיעה, זה ממש מרדים או תקראי ספר משעמם בטירוף ואז מרוב שזב ישעמם אותך את תרדמי (אגב שניהם קראו לי) ולילה טוב לך:)