התחברות
הרשמה
הגעתי למסקנה שאלוהים הוא סוג של דיקטטור עם הדרישות והחוקים שלו כלפי האנושות מסכימים?
12 בספטמבר 2020, 15:49
חיים
יאוש
אלוהים
3 תשובות
הוא לא קיים אז
ש
שונאת את האנושות
כן אבל הוא לא קיים
(
(.ROY)
אם הייתי מאמין אז הייתי מסכים
ל
ליל תפוזי
באותו הנושא:
הגעתי למסקנה שאין אלוהים ישו וכל שאר האלים
האטאיסטים שביננו איך הגעתם למסקנה שאין אלוהים ?
הגעתי למסקנה שאלוהים הוא ג'נדרקוויר
הגעתי למסקנה שהשמש היא אלוהים (לא אני לא איזה משיחי מוזר ולא זה לא ספאם אסביר בפירוט)
הגעתי למסקנה שאלוהים קיים ויש לי הוכחה
הגעתי למסקנה הכי נכונה שהגעתי בחיים שלי זה הגיע לאחר בגידה והגעתי למסקנה שבנות רוצות אותך אך ורק אם אתה חתיך!! מסכימים?
הגעתי למסקנה שבחיים לא יהיה לי כסף לדברים שאני באמת רוצה.
הגעתי למסקנה שבסטיפס אין חתיכים כי לחתיכים יש חיים חוץ מלהיות בסטיפס, נכון שאני צודקת?
הגעתי למסקנה שאתן (הבנות) מתות עלינו ואנחנו מודל חיקוי בשבילכן
שאלה למי שמאמין.. הגעתי למסקנה שיש באלוהים אכזריות מסוימת גם בגלל כל הסבל האנושי ובגלל שהוא ברא את המושג הזה אכזריות..
הגעתי למסקנה שאלוהים הוא בעצם הטבע בעצמו. מה אתם חושבים?