13 תשובות
חחח חחח דיי זה מצחיק נו

אבל תעשה מה שבא לך ותעשה את השיקולים שלך אם לחזור בתשובה או לא
אני לא מאמין, אבל אתה בן אדם עצוב, מתפלל למוות ותחלואה של אנשים בשביל מה? כדי שיהיה לך יותר זמן לשבת לאונן? אין לך בושה?
אנונימי
אני אישה
וסביר להניח שזה לא קשור לזה שהנחת תפילין..
תעשה תפריט לגבי המשקל
וזאת החלטה שלך אם לחזור בתשובה .. אני ממליצה
שואל השאלה:
אני בעצמי חליתי
אנונימי
אז יש לך יותר סיכוי לחטוף איזה שבץ או מחלת לב בעתיד - ברכותיי ^
דיי בטוח שזה לא בזכות זה שהתפללת. יותר כמו, בזכות כל האנשים שלא מקשיבים להנחיות..
שואל השאלה:
אני הבראתי כבר
אנונימי
הקורונה דופקת את הגוף גם אחרי שמבריאים, היא משאירה נזקים ^
שואל השאלה:
בגלל זה ירדתי בבנץ פרס?
אנונימי
איך כותרת השאלה, קשורה לבנץ' פרס..
כן תחזור בתשובה אבל אל תהיה דתי רגיל תאמין במפלצת הספגטי המעופפת. זה עובדות. זה אהבה
אנונימי
ה' קיים ברוך ה'
ואין שום קשר לשטויות האלו