7 תשובות
זאת בהחלט פעילות אירובי מומלצת
לא ביחס של מרחק
כן, משמעותית.
ברור זה יותר מאמץ
כן, אבל מציע לך לא להסתפק בללכת לבית ספר עם אופניים, אלא לעשות קצת סיבובים בשכונה וזה אחרי הלימודים או משהו כדי שתעשי אימון טוב
שואל השאלה:
היום נגיד עשיתי שעה וחצי פחות או יותר
אנונימית
זה ממש מעולה, ככל שיעבור הזמן את גם תשתפרי וככה האימון שלך ישתפר