4 תשובות
שחברה שלך סתומה
אני חושבת שזה ממש לא יפה ואפילו אפשר לומר פוגע... אני לא יאמר בגידה אבל זה כן איזהו חץ ללב שחברה שלך שהיית איתה כמה שנים בחברות ואת סומכת עליה אוהבת אותה פתאום לא מתייחסת אליך ושמה אותך בצד.
אני חושבת שאת יכולה לדבר איתה ולהגיד לה שקצת נפגעת ולהסביר לה כמה את אוהבת אותה ולמה את רוצה להמשיך את החברות בינכן, ואני בטוחה שהיא תבין ותחזור בעצמה, אבל גם אם היא לא תבין יכול להיות שעוסקת כליה תקופה קשה ואת לא יכולה לדעת או שאולי היא סתם בתסבוכים עם עצמה ואין לה כח אליך כרגע... אז אני הייתי מציעה לך לפתח עוד חברויות עם עוד בנות חדשות ולא לנתק איתה את הקשר לגמרי אלה דווקא לנסות ולשמור על מה שעדיין יש אולי מתישהו תחזרו להיות חברות יום אחד... ותמצאי לך בנות אחרות להיות איתן ולפטפט ולא להסתמך רק על הקשר עם אותה בת שעכשיו קצת מסננת אותך...
מקווה שעזרתי ובהצלחהה ❤
שואל השאלה:
אני מתקשרת עם עוד בנות ויש לי עוד חברות אבל זה פוגע שככה היא מתנהגת כי אני ממש לא מתנהגת ככה
תתרחקי ממנה ומהר מגיע לך הרבה יותר.. אם את רוצה אני אהיה חברה שלךך