איך אני לוקחת את עצמי בידיים בלימודים בחזרה ? אני כבר מיואשת המשך למטה
אני כל הזמן עייפה בזמו האחרון אבל ברמה כרונית ואני לט מצליחה ללכת ושאני הולכת אני לא מתרכזת לא מצליחה פשוט מעייפות (אני ישנה שעות רגילות אפילו הרבה ) ואני חייבת להיות רצינית בלימודים תמיד הייתי אני פשוט מיואשת וזו שנה אחרונה, כיתה יב . ואני באמצ לא יודעת מה לעשןת הציונים יורדים בגלל זה .. איך אני לוקחת את עצמי ביידים כמו פעם ןזה מייאש כל כך חייבת עצות אם יש למישהו ..