התחברות
הרשמה
אני בחטיבה ועדיין לא הכרתי אף ילד אני בכיתה קטנה אבל ישלבו אותי עם כיתות גדולות
6 בספטמבר 2020, 17:10
כיתה
חטיבת ביניים
כיתה ז'
תשובה אחת
מה השאלה
א
אותך בפיתה.
באותו הנושא:
כמה ילדים יש בכיתה קטנה ? (בחטיבה)
הכרתי ילדה בחטיבה
אני בחטיבה ועדיין לא הכרתי אף אחד איך אני מכיר???
זה נורא אם עליתי לכיתה ז' והיינו רק יומיים ולא הכרתי חברות עדיין?
הגיוני שאני בכיתה יא ואני עדיין מרגישה כלכך קטנה?
כשייתם/אתם עדיין בחטיבה, הכיתה שלכם הייתה/כרגע מגובשת בצורת בנים בנות?
אני כבר בכיתה ז אני עדיין נחשבת קטנה לאתר?
אני ביישנית ושקטה, כשעליתי לחטיבה לא הכרתי אנשים, התחברתי לקבוצת בנות בכיתה ובגלל שהרבה בנים הסתכלו דווקא עלי אז הם העיפו
אז השבוע הראשון ללימודים נגמר ועדיין לא הכרתי חברים
כמה חברות הכרתם בחטיבה ?
אני עולה לחטיבת ביניים, והכרתי ילדה שתהיה איתי שנה הבאה בכיתה, ואנחנו מחשיבות את עצמנו כbff. זה הגיוני?