5 תשובות
כנראה חיבור טוב
שואל השאלה:
אה וגם לא נפגשנו אפילו לא פעם אחת
אה וגם לא נפגשנו אפילו לא פעם אחת
אנונימית
מוזר זה כן
אבל מי יודע
אבל מי יודע
גם לי זה קרה ועכשיו אנחנו לא הכי מדברות אבל זה פשוט חיבור טוב וזה לגמרי נורמלי ועם את אוהבת את החברות הזאת תשמרי עליה.
בגלל שזה לעלות לחטיבה והכיתות משתנות אז כן. היא היחידה שאת מכירה כנראה אז זה איכשהו הגיוני... אבל את תכירי עוד!
באותו הנושא: