6 תשובות
תנסה לדבר עם אנשים, אם אתה רואה שהם לא נחמדים או שאתה לא מתחבר לך לא שים אחרים יש מצב שיקח חודש חודשיים
זה פשוט קורה עם הזמן כזה בסוף היו לך חברים
זה בסדר, אני בכיתה י בתיכון שאני לא מכירה אף אחד. יקח לך זמן להכיר, זה נורמלי. בנתיים פשוט "תבחן" את הילדים ותנסה בקטנה להתחבר לאנשים שנראים לך סבבה, אחרי תקופה מסוימת כבר תמצא את המקום שלך.
את יכול פשוט נגיד לבוא לגשת למישהו שנראה לך סבבה ולהגיד:" היי מפריע לך שאני אשב לידך?" או משהו בסגנון ואז תנסה לפתח שיחה
את יכול פשוט נגיד לבוא לגשת למישהו שנראה לך סבבה ולהגיד:" היי מפריע לך שאני אשב לידך?" או משהו בסגנון ואז תנסה לפתח שיחה
תצפה בו מהצד, מספיק בן-אדם חכם יודע להחליט עם עצמו אם הוא נחמד
שואל השאלה:
מאיפה לי לדעת אם הוא נחמד
מאיפה לי לדעת אם הוא נחמד
יוצר שיחה עם מי שנדמה לך נחמד
באותו הנושא: