2 תשובות
תתחילי בלכתוב למה את רוצה לעבור, ואז אחכ תכתבי שאת מוכנה להשקיע ובסוף- תודה שפינית את הזמן שלך לקרוא את הבקשה שלי
הסיבה שלשם מה את רוצה לעבור
למה את עוברת ?
מה קרה ?
ולסיכום תודה רבה
למה את עוברת ?
מה קרה ?
ולסיכום תודה רבה
באותו הנושא: