4 תשובות
לא שווה ללכת למופת. זה סתם עומס וגם בסוף זה לא הכי משתלם. גם ברגילה את עושה את אותו מספר יחידות בדיוק כמו מופת.
אנונימי
אל תלכי למופת סתם לחץ מיותר
אנונימית
גם אני בחטיבה הייתי בכיתה בסגנון, בסוף דווקא עברתי לסוג של רגילה בגלל הקטע החברתי והוצאתי תעודת בגרות טובה יותר מכמה ש"במופת".
אל תעברי כיתה בשביל זה, פשוט תסתובבי בהפסקות עם מי שטוב לך.
אל תעברי כיתה בשביל זה, פשוט תסתובבי בהפסקות עם מי שטוב לך.
מופת זה בולשיט אחד גדול. אין הבדל בכלל. בתיכון מי שבמופת פשוט לומד את המקצועות שהוא רוצה ויוצא שכל אחד לוקח 4 מקצועות ולפעמים השעות נופלות אחד על השני וגם יש להם אופציה לעשות תואר תוך כדי, זה סתם לקרוע את התחת.
בסופו של דבר אתם ניגשים לאותה בגרות.
בסופו של דבר אתם ניגשים לאותה בגרות.
באותו הנושא: