5 תשובות
אין לך ממה להלחץ!
השנה הזאת לא גרועה כמו שעושים ממנה, נכון יש יותר עומס ומרגישים את זה. אבל זה בסהכ עוד שנה רגילה. את כבר יודעת איך זה עובד.
אני ממש נהנתי מכיתה יא והייתי רוצה לעבור שוב. בכללי כל התיכון היא נורא כיפית. תחשבי שמלא עברו את יא ועוד מלא יעברו. את לא לבד בזה!
גם בגלל הקורונה יהיו לכם מלא הקלות בבגרויות כך שאין לך ממה לדאוג, ויהיה לך זמן לחברים אל תדאגי. כן פה ושם תצטרכי לוותר על פגישות איתם אבל זאת שנה והיא בסהכ עוברת ממש מהר. לי היא עברה ממש מהר, גם כיתה יב עברה לי מלא.
אל תתייחסי לכל מי שאומר שאין זמן לכלום, יש זמן. אם את תחלקי את הזמן שלך נכון, ממליצה אפילו לקנות יומן או פנקס או כל דבר שיעזור את תראי שאת תצליחי.
בהצלחה! את אלופה ותותחית! אני כאן לכל דבר.
השנה הזאת לא גרועה כמו שעושים ממנה, נכון יש יותר עומס ומרגישים את זה. אבל זה בסהכ עוד שנה רגילה. את כבר יודעת איך זה עובד.
אני ממש נהנתי מכיתה יא והייתי רוצה לעבור שוב. בכללי כל התיכון היא נורא כיפית. תחשבי שמלא עברו את יא ועוד מלא יעברו. את לא לבד בזה!
גם בגלל הקורונה יהיו לכם מלא הקלות בבגרויות כך שאין לך ממה לדאוג, ויהיה לך זמן לחברים אל תדאגי. כן פה ושם תצטרכי לוותר על פגישות איתם אבל זאת שנה והיא בסהכ עוברת ממש מהר. לי היא עברה ממש מהר, גם כיתה יב עברה לי מלא.
אל תתייחסי לכל מי שאומר שאין זמן לכלום, יש זמן. אם את תחלקי את הזמן שלך נכון, ממליצה אפילו לקנות יומן או פנקס או כל דבר שיעזור את תראי שאת תצליחי.
בהצלחה! את אלופה ותותחית! אני כאן לכל דבר.
חחח תאמיני לי אני הרגע התחלתי את יא ונראה לי שאת אפילו יותר לחוצה ממני לגבי הכיתה הזאת..
אין לך מה להילחץ, בסופו של דבר כולם עוברים אותה. זה לא שעד כיתה י החיים יפים ואז בכיתה יא מפציצים את כולם. כיתה יא זו כיתה שבעיקר דורשת השקעה... אבל מי שבאמת יודע לנהל את הזמן שלו כמו שצריך יכול לשלב עוד המון דברים בנוסף ללימודים, ככה שמה שאומרים לך על זה שאין זמן לכלום זה לא נכון. יש זמן להכל, צריך לדעת פשוט לנהל אותו כמו שצריך.
חוץ מזה שגם הלחץ מאוד מזיק לך... אז אני חושב שכדאי שתורידי לחץ ותביני שבסופו של דבר כל אחד עובר את הכיתה הזאת. חבל גם שתילחצי מ יא כבר עכשיו.. בשביל מה? יש לך עוד שנה שלמה עד לשם. עדיף שתהני בכיתה י בינתיים ולא תחשבי על מה שיהיה עוד שנה. בהצלחה!
אין לך מה להילחץ, בסופו של דבר כולם עוברים אותה. זה לא שעד כיתה י החיים יפים ואז בכיתה יא מפציצים את כולם. כיתה יא זו כיתה שבעיקר דורשת השקעה... אבל מי שבאמת יודע לנהל את הזמן שלו כמו שצריך יכול לשלב עוד המון דברים בנוסף ללימודים, ככה שמה שאומרים לך על זה שאין זמן לכלום זה לא נכון. יש זמן להכל, צריך לדעת פשוט לנהל אותו כמו שצריך.
חוץ מזה שגם הלחץ מאוד מזיק לך... אז אני חושב שכדאי שתורידי לחץ ותביני שבסופו של דבר כל אחד עובר את הכיתה הזאת. חבל גם שתילחצי מ יא כבר עכשיו.. בשביל מה? יש לך עוד שנה שלמה עד לשם. עדיף שתהני בכיתה י בינתיים ולא תחשבי על מה שיהיה עוד שנה. בהצלחה!
חח עוד לא סיימת כיתה י' כבר את מדברת על י"א?
קודם כל את תרגישי ממש בוגרת בכיתה י"א כי זו הכיתה הראשונה שלך עם שתי אותיות:)
ודבר שני, אמרו לי את זה 100,000 פעם כשהייתי לפני עלייה לכיתה ז', ממש לא עמוס לנו לבנתיים ואני מפנה זמן לחברה ותחביבים. לכל כיתה מעל ז' אומרים את זה.
קודם כל את תרגישי ממש בוגרת בכיתה י"א כי זו הכיתה הראשונה שלך עם שתי אותיות:)
ודבר שני, אמרו לי את זה 100,000 פעם כשהייתי לפני עלייה לכיתה ז', ממש לא עמוס לנו לבנתיים ואני מפנה זמן לחברה ותחביבים. לכל כיתה מעל ז' אומרים את זה.
בעיקרון הסבירו לנו על השנה והיא נשמעת מעט עמוסה אבל בהחלט אפשרית, אעדכן אותך כשאסיים אותה תפני אליי בסוף השנה חח
ליבי ברגר דיברת אליי?
ולשואלת השאלה, באמת שאין לך ממה להלחץ, אם את תבואי לחוצה, זה רק יהרוס לך יותר. צריך לבוא לדברים בקלות ועם ראש פתוח ולהבין שזו בסהכ עוד שנה.(:
ולשואלת השאלה, באמת שאין לך ממה להלחץ, אם את תבואי לחוצה, זה רק יהרוס לך יותר. צריך לבוא לדברים בקלות ועם ראש פתוח ולהבין שזו בסהכ עוד שנה.(:
באותו הנושא: