11 תשובות
לא הייתי אומרת "מתרגשת", עולה לכיתה ט'.
אני עולה לכיתה ז כמוך ואני רוצה למות כי חוזרים לכלא
לא, יב
יותר מתרגשת מהעובדה שזה שנה אחרונה שלי, מתבאסת יותר שאחרי השנה האחרונה החיים האמיתיים מתחילים
מאודד
דף חדש
כיתה י'
לא, כיתה יא
לא ,יב
לכיתה ח' מדעית ולא
אנונימית
לא לכיתה ח' מגמת סייבר מישהי רוצה להכיר 0539188818
יב ולא מתרגש למרות שזאת השנה האחרונה
ממש ממש לא. כתה יא