4 תשובות
תעשי כאילו הוא לא קיים אל תתיחסי אליו ואל תדברי איתו...
אוקיי תשמעי.
הילד הזה לא יעשה לך כלום
תנסי כמה שפחות להתקרב אליו ולהיות בסביבה שלו והכל יהיה בסדר.
במידה והוא פונה אלייך בקשר לאחד מהדברים שאמרת תגידי להורים/מורים
אל תדברי או תתקרבי אליו עם הוא עושה לך משהוא אפילו הכי קטן למורה
את תיהיה בסדר
תגישי ערעור לכיתה אחרת ותנסי לא ליצור קשר עין ואם רואה אותו מרחוק תשחקי אותה מדברת בטלפון ותלכי לצד שהוא לא רואה אותך
אנונימי