3 תשובות
שואל השאלה:
ארבע לפנות בוקר ויש לי בית ספר עוד שעה וארבעים דקות משהו כזה אסור לי לקום ולעשות רעש)))):
ארבע לפנות בוקר ויש לי בית ספר עוד שעה וארבעים דקות משהו כזה אסור לי לקום ולעשות רעש)))):
אנונימית
קודם כל תנשמי תירגע הכל בסדר!
תכיני לך איזה פרוסה עם שוקולד או משהו מתוק
תשתי כוס מים קרים ושוב תנשמיי
ותגידי לעצמך שהכל בסדר:)
אומנם זה כיתה ז' משהו שונה אחר ל
עלות מהיסודי לחטיבה פתאום.
אבל תזכריי שהכל זה בראש
תחשבי דברים חיובים שיהיה לך הכי מושלם בעולם. ואת תכירי חברות חדשות ויהיה לך הכי טוב שיש ואין לך שום סיבה להיכנס ללחץ.
תכיני לך איזה פרוסה עם שוקולד או משהו מתוק
תשתי כוס מים קרים ושוב תנשמיי
ותגידי לעצמך שהכל בסדר:)
אומנם זה כיתה ז' משהו שונה אחר ל
עלות מהיסודי לחטיבה פתאום.
אבל תזכריי שהכל זה בראש
תחשבי דברים חיובים שיהיה לך הכי מושלם בעולם. ואת תכירי חברות חדשות ויהיה לך הכי טוב שיש ואין לך שום סיבה להיכנס ללחץ.
זה לא כזה מבהיל כמו שאת חושבת. את רק מכירה היום את הכיתה . כל עוד אין לך חרדות את תיהי בסדר, תחשבי חיובי ושתחליפי את הלחץ בהתרגשות.
למרות שלא שאלת אני אוסיף- רק שתדעי שממש חשוב להכיר חברים ביום הראשון ואם לא תעשי את זה לא יהיו לך חברים עד כיתה י
למרות שלא שאלת אני אוסיף- רק שתדעי שממש חשוב להכיר חברים ביום הראשון ואם לא תעשי את זה לא יהיו לך חברים עד כיתה י
באותו הנושא: