10 תשובות
אין לך ממה, עד גיל 17 את יכולה לקבל.
אין מה להלחץ כל אחת מקבלת בזמן שלה.
אני אישית קיבלתי ב14 ויש גם כאלה שמקבלות יותר מאוחר וזה בסדר.
אני אישית קיבלתי ב14 ויש גם כאלה שמקבלות יותר מאוחר וזה בסדר.
זה בסדר שעדיין לא קיבלת.
אין מה לחשוש הכל טוב
עד גיל 17 את יכולה לקבל, אני בת 16 וחצי וקיבלתי פעם ראשונה מלפני שבועיים
אנונימית
למה את לחוצה לקבל מחזור?? מחזור זה דבר כואב
אנונימי
זה בסדר יש לי חברות שקיבלו בגיל 14 וגם 16 לא כזה הפסד לא לקבל חחח פשוט אם לא תקבלי עד גיל 16 תלכי לרופא/ת נשים
אנונימית
זה בסדר כל אחת מקבלת בזמן שלה
מה הלחץ? אני קיבלתי רק בגיל 14.5, אבל יש לי חברות שקיבלו לפני וגם יש לי חברות בנות 15.5 שעוד לא קיבלו.
יש לך עוד זמן, בדר"כ מקבלים בין 12 לגיל 16
יש לך עוד זמן, בדר"כ מקבלים בין 12 לגיל 16
קיבלתי בגיל 13.5עכשיו אני בת 14.5 והכל טוב
באותו הנושא: