התחברות הרשמה

כדאי לי לבקש המטבח בפנימייה להכין מצברייט או שזה סתם מפונק ומעצבן?

1 בספטמבר 2020, 19:15
פנימיהפנימיותמתכוניםמפונקיםאוכל    
2 תשובות
לדעתי כדאי לך
L
L@li
זה נראה לי בסדר
נ
נועה קילה הנרגילה
באותו הנושא:
אני גר בפנימיה ואם הבית נעלה את המטבח ועוד לא אכלתי ארוחת בוקר מה לעשות?
איך זה להיות בפנימייה?כדאי לי?
מה המטבח הכי טעים לדעכם מכל העדות?
איזה צבע מומלץ למטבח? כיצד כדאי לעצב מטבח?
החבר הכי טוב של האישה הוא המטבח?
אני רעב והמטבח נעול (פנימיה פוסט אשפוזית) איך להעביר?
החומר המומלץ לניקוי כיורים - עם איזה חומר הכי כדאי לנקות כיור מטבח?
מה לבקש כדאי לבקש מתנה ליום הולדת?
דברים פשוטים שאפשר להכין עם בצק למישהי שאין לה נסיון באפייה? יש לי משימה להכין משהו עם בצק וכנראה שאשרוף את המטבח
רוצה לבקש שק קמח מידידה שלי אני שוקל 55 כדאי לבקש?
אני גר כמעט שעתיים מהפנימיה זה אפשרי לבקש שאסע כל יום מהפנימיה לבית, בלי לישון בפנימיה?