12 תשובות
תלוי איזו.
לי היה לא טוב
לי היה לא טוב
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימית
לא הצלחתי להתחבר, היה לי קשה עם המקלחות המשותפת, ריבים עם השותפות לחדר, בעיה עם ההגבלות והגבולות של הפנימיה.
לא נראה לי. אני מכיר מישהו שהיה שם, לא עשה לו טוב.
שואל השאלה:
אבל תפרטו
ונותנים לי ניסיון לשבועיים ואני כבר צריכה להחליט כי בסוף יעיפו אותי מהבית ספר
ויש בבית ספר שלי פנימייה ואני סבבה עם האנשים והכל
אבל תפרטו
ונותנים לי ניסיון לשבועיים ואני כבר צריכה להחליט כי בסוף יעיפו אותי מהבית ספר
ויש בבית ספר שלי פנימייה ואני סבבה עם האנשים והכל
אנונימית
שואל השאלה:
כי אני תמיד מאחרת לבית ספר ולא נכנסת לשיעורים^^
כי אני תמיד מאחרת לבית ספר ולא נכנסת לשיעורים^^
אנונימית
לדעתי כן, אני יכול לפרט לך שעות
כן, זה מתסכל לפעמים שאין פרטיות
יש חוקים מפגרים לפעמים
אבל זה כיף, אני לא מפסיק לצחוק ולהיות שמח שם, שבבית הייתי תמיד לבד
זה כיף ומגבש, זה להיות 24/7 עם חברים
כן, זה מתסכל לפעמים שאין פרטיות
יש חוקים מפגרים לפעמים
אבל זה כיף, אני לא מפסיק לצחוק ולהיות שמח שם, שבבית הייתי תמיד לבד
זה כיף ומגבש, זה להיות 24/7 עם חברים
איזה בית ספר את?(מה אכפת לך את אנונימית)
שואל השאלה:
אני לא יכולה להגיד כי יש כאן ילדים מהבית ספר שלי:/
אבל מה זה משנה?
וגם אני בן אדם שאוהב את הפרטיות שלי ואני יודעת את כל החוקים ואין לי ממש בעיה איתם
אני לא יכולה להגיד כי יש כאן ילדים מהבית ספר שלי:/
אבל מה זה משנה?
וגם אני בן אדם שאוהב את הפרטיות שלי ואני יודעת את כל החוקים ואין לי ממש בעיה איתם
אנונימית
אין בעיה עם החוקים תיאורטית, כשאת חיה את זה... זה שונה
אם את בן אדם שאוהב את הפרטיות נראה לי פחות תתחברי לפנימיה
חבל שבגלל איחורים יקחו אותך לפנימיה, פשוט תתחילי להגיע בזמן
חבל שבגלל איחורים יקחו אותך לפנימיה, פשוט תתחילי להגיע בזמן
אנונימית
שואל השאלה:
אני בחודשיים ניסיון וזה לא איחורים של חצי שעה זה איחורים של שעתיים שלוש
אני בחודשיים ניסיון וזה לא איחורים של חצי שעה זה איחורים של שעתיים שלוש
אנונימית
באותו הנושא: